"No love, no glory"

Jag håller med mig själv från det senaste inlägget.. var kom alla läsare ifrån?! Jag fattar verkligen inte.

Idag har det varit en allmänt seg dag. Inget värt i skolan alls, men man ska ju vara där, så det är man. Imorgon har jag cambridgeprov i 2,5h (usch!) och sen spanska kursprovet (grammatik, ordförråd och läsförståelse.. USCH!!),.. så jag kommer vara helt mör imorgon när jag är klar. Jag har inte pluggat ordentligt heller, jag orkar verkligen inte.. så jag vettefan hur detta kommer att gå.

Imorgon ska jag också på informationskväll om jobbet. Lyftteknik och allmän info.. hoppas att det inte tar så lång tid, orkar inte riktigt med sånt. Sen ska jag kanske träffa J en stund, eller så åker jag hem och sover..

På fredag är det kullenfestivalen! Jag kan passa på att göra lite reklam här, eftersom Erik faktiskt är med och annordnar. Så allihopa, kom till kullenfestivalen i skara på fredag. Mer info finns på http://www.kullenfestivalen.se/

Känns underbart att maila med Lisen också, det var så länge sen vi sågs nu.. Helt sjukt.. Jag saknar henne som fasen. Det var aldrig rättvist att hon flyttade precis när vi var som bästa kompisar.. Jag måste träffa henne i sommar, annars går jag nog sönder.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om allt. "Är det säkert att det inte är nåt?".. det känns som hans typiska fråga när jag verkar tjurig.. och jo det är nått.. Vi är nått.. det är vi som är problemet.. Det är liksom så komplicerat nu, så om någon frågar vad vi är/har så vet jag inte det själv längre.. hur fasen ska jag fatta vad jag känner om jag inte vet var vi står.. Jag vet inte ens om jag vill veta.. Allt känns bara dömt. Jag vill inte fundera, för då spricker det mer än det redan har gjort.

Nu är det sova som gäller. Imorgon kan jag leva igen.

"I should have kissed you, when we were alone"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0