Plugga så att ögonen blöder

Plugg, plugg, plugg.. det har varit min dag.. Under rasterna i skolan har jag pluggat, innan orkestern med.. och nu har jag tagit en paus medan jag kollar på tv..
Filosofin är verkligen inte lätt, shit vilken tid den tar att lära sig.. sen måste jag repetera italienskan också.. muntligt och hörförståelse imorgon.. jobbigt!

Jag blir så sentimental när jag tänker tillbaka.. just då var allt verkligen perfekt. Det är det inte längre, men jag kan fortfarande få tillbaka känslan ibland.. kommer det någonsin släppa? Det vore nog lättare då. E fick mig att tro på allt, att det faktiskt kunde vara som i filmerna. Tyvärr var jag den dumma, onda i filmerna.. det funkade aldrig för mig.. men min själ behövde hans ord... jag behövde flera timmar i telefon varje kväll.. ibland kan jag sakna de timmarna när jag känner mig ensam, men det vore väldigt konstigt att ringa nu.. så länge sen.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv, och sen tillbaka till filosofins värld. J hade världens utläggning igår om att man inte kan plugga filosofi i skolan, ännu mindre ha prov på det.. Underbart om det vore sant!

"Det är tomt och kallt, när man delat allt, och blir skilda åt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0