Posso parlare italiano, ma no spagnolo

Idag är jag verkligen inte pigg.. kom hem vid kvart över ett inatt tror jag.. kom väl i säng vid kvart i två.. sen upp kvart över sex.. vilken underbar dag det blev av det .. (eller inte)
"Om jag diskar jättefort så hinner jag gå och lägga mig innan du kommer hem".. tack då :P..
Trevlig kväll igår iaf.. Graae tycker att vi är homies nu, för vi har ju faktiskt setts 3 ggr eller nått.. det tycker jag låter bra.

Idag gick det bra på muntliga i italienska.. det kändes skönt.. det är alltid den delen som är värst.. men jag rockade fett.. så det är bra! Men jag ser verkligen inte fram emot muntliga i spanska imorgon.. jag har läst det mycket längre, men hur jag än försöker så kommer det bara italienska ur mig när jag försöker prata.. jobbigt!

Tycker synd om Asa nu.. jag fattar att detta måste vara skitjobbigt..men han är VERKLIGEN inte värd det.. inte något av det.. allt det jag sa att du skulle skriva skulle jag inte ha några problem med att göra.. för han är värd det.. man skadar inte min Asa ostraffat!

Precis så vill jag ha det.. det var perfekt.. Varför är det inte alltid så?

Nationalteatern imorgon! Jag är sjukt taggad nu!.

"So testosterone boys and harlequin girls,
Will you dance to this beat, and hold a lover close?"

Kommentarer
Postat av: Sofia

hm.. jag var det för två år sedan. Men jag ska kolla upp detta. Det ska nog gå att lösa.

2008-05-16 @ 09:24:01
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0