Värt

Det känns inte så jävla värt att lägga ner tid och ork på en människa som inte bryr sig ett jävla piss!
När det gällde mitt välbefinnande sa han att jag skulle skita i den andra killen som sårade mig.. då borde väl samma gälla för honom? men han är iofs dubbelmoralen själv.. så det kanske bara gäller alla andra.

Jag är inte falsk.. detta är bara hur jag reagerar när folk behandlar mig illa.. och det har han gjort nu..även om han är "snällast på jorden" som han själv verkar tro.. fy fan!

Jag vill inte ens vara arg..för han är inte värd det just nu.. men det känns bara så falskt att inte låtsas om det alls som han gör.. men det är nog det sista... trodde mer om honom.. "min storebror"




(Inte samma person som föut.. herregud.. honom kan jag inte bli såhär arg på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0