What am I, darling?

Jösses vilken vecka/helg det har varit. Veckan var helt galencrazy med prov, planeringar, körlektioner och balklänningsköp. Ja just det.. jag har köpt en balklänning. Den är jättefin och jag känner mig verkligen som en prinsessa i den! Längtar tills balen nu!

Nationalteatern i fredags var riktigt grymt! Helt underbar kväll också. Härligt väder, billig dricka, god mat, trevligt folk..ja nice helt enkelt!

Sen var det DM.. jag måste bara börja med att säga att jag har nog sämst pigment i världshistorien. Vädret i helgen har varit piss. Grått och regn, och vad händer? Jag bränner mig i ansiktet!!! Vad fan liksom?! Hur kan man bli solbränd av regn?! Jag är fortfarande förvånad.
Förövrigt var Dm jobbigt. Dåligt väder, kallt, stressigt, trötthet som hängde över oss hela tiden  och lite allmänt dåligt humör för min del av olika anledningar. Men tillslut blev allt bra iaf, och nu är jag glad att jag är hemma.

Han har börjat bli så förutsägbar. Man kan nog nästan ställa klockan efter allt som händer. Först vänner, sen mys, sen ignorera.. allt detta med några veckors mellanrum.. och jag "ställer upp" för jag trivs när allt är bra. Jag måste nog sluta snart, för jag orkar inte med tiden mellan mys och att vi är kompisar igen.. det funkar liksom inte.. det ska inte vara såhär. Fasen Bella, ryck upp dig och stå på dig! Men det är så svårt.. innerst inne vill jag ju allt det där, och den jobbiga tiden lyckas jag ju förtränga mellan varje gång. Denna gången försökte jag verkligen intala mig själv att den skulle komma, men ändå högg det till i mig när det blev så igen. Jag fattar fortfarande inte. Beter sig många så här?

Nu ska jag sova, och ta igen all den sömn jag missade i helgen.

" I want you here tonight
I want you here
'Cause I can't believe what I found
I want you here tonight
I want you here
Nothing is taking me down, down, down...

Except you my love. Except you my love...
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0