Across the universe



Jag är kär. Som ni vet så älskar jag musikaler. ALLA musikaler! Åsa tvingade mig att titta på "Across the universe" förra veckan, och jag blev kär direkt (kan bero på den fruktansvärt söta killen, sjunger som en gud och pratar liverpooldialekt. Eftersom det är han som startar hela filmen.) Sen svalnade mina känslor lite. Filmen blev lite seg tyvärr, men nu när jag går och lyssnar på soundtracket (bara beatles!) så är jag fast igen! Den är faktiskt helt galet bra. Jag beställde den idag, så jag hoppas att den kommer innan fredag så att jag kan tvinga mina päron att se den med. Mamma som är inbitet Beatlesfan kommer nog att uppskatta den. Den är sjukt sevärd, så alla borde se den NUUUUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0