Bedhair.. My favorite hairstyle ever.

Ibland älskar man sina syskon.. ibland inte. Ett tillfälle när jag ogillar min bror är när han tar upp sin kamera när man är nyvaken. Detta kort är ett resultat av ett sånt tillfälle. Dock är det inte från denna gången...

När jag var liten (och fortfarande) fick jag alltid hemska morgonfrisyrer. Normala människor kallar dem skatbon.. jag var inte normal och kallade dem matbon.. Det har jag fått lida för under mina år.. För i min familj släpper man ALDRIG om någon har sagt fel. Marina har fällt den roligaset kommentaren på länge..

Marina (som nyss har köpt skinnhandskar) - Förr tyckte jag att skinnhandskar var ganska tantigt, men nu tycker jag att det är stilrent.. haha!

hade en toppen långhelg hos syskonen.. Orkar inte berätta, för  ingen bryr sig egentligen.. men bra var det..

Imorse ringde poolen, men jag kunde inte jobba för att jag hade körlektion (är förövrigt sjukligt nervös för uppkörningen).. Efter det kunde jag inte somna om.. jag låg och oroade mig jättelänge..dock inte för körningen, utan för andra grejor. Som en sån enkelt grej som kön. Vilket kön personen är.. det oroade mig i 2 timmar.. jag borde komma ur det..

Jag har även sålt min själ till djävulen, jag ska bli telefonförsäljare.



Älskar denna låten:

" So the floodgates open but nothing comes out
I'm feeling no relief in my head, just doubt
But my heart keeps telling me 'hold your ground
You'll never learn a thing if you bail out now'


And I'm lonely again tonight
I can feel it like a knot in my side
They keep saying this is part of the ride
But I'm not getting stronger


Yet hold me against the light
And do you see any bullet inside?
Wouldn't find one if you magnified
Because you've got the wrong girl

Had my fingers around the back of your chair
You'd never miss a thing but you missed me there
And I just kept thinking 'Am I prepared
To pull it out from under your trusting stare?'

Now the house is quiet as a hollow head
And I'm walking round bumping into things you said

This has not been as easy as I thought it would
I'd be cooling down the fire if I thought I could


But I'm lonely again tonight
I can feel it like a knot in my side
They keep saying this is part of the ride
But I'm not getting stronger

Yet hold me against the light
And do you see any bullet inside?
Wouldn't find one if you magnified
Because you've got the wrong girl"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0