Give me some air

Mitt hjärta stannade nästan när jag läste det. Det var väl inte oväntat iofs, och som det är ju bara hennes synpunkter, men usch. Det gjorde jävligt ont...

Fest igår då.. jag upplevde en ny sak. Att däcka..och inte bara det, att däcka kl 21 och sen återuppstå kl 00 :P.. Äh vad fan, jag bjuder på den. Kul folk var där iaf. Orkar inte skriva något vettigt, kanske lägger in bilder sen.

När jag låg i rummet tog jag nästan upp telefonen för att skriva "jag hatar dig".. Men jag fegade ur..

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0