Halloween

Jag är förvånadsvärt obakis idag, vilket känns väldigt bra. Jag är mest trött faktiskt. Att sova 6h på en liten soffa med Asa räcker inte riktigt efter en fest som den igår :P

Det var så härligt att Asa kunde följa med igår. Det känns så jobbigt att vi inte kan ses så ofta, så jag blev jätteglad när hon kom. Sen blev det ju lite stressigt när båda skule klä och sminka sig, men allt var som det skulle. Själva festen var rolig som fan :P Alkoholnivån var väldigt hög hos de flesta och då blir det ju sällan tråkigt. Jag och Asa lyckades få i oss en hel box (hur nu det gick till), och det märktes på oss båda två. Känns lite tragiskt att jag var fullast vid 8 :D

Idag ska jag inte göra något, ska bli så härligt.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0