Inget vettigt

Jag orkar egentligen inte skria (som vanligt)

Idag har jag varit på intervju.. gick ganska bra tror jag, så nu är det bara att hålla tummarna. Vill ha ett jobb!

Var på bio igår och idag (filmfestivalen). Igår såg vi "min bror är enda barnet" eller "Mio fratello è il figlio unico" som den så fint heter på italienska. Den var jättebra! och språket är som en dröm att lyssna på. Längtar som fan tills vi åker till Lotta nu! L'italia, ci vediamo presto!

Idag såg vi en annan konstig film jag aldrig minns namnet på. Den var endast filmad med mobilkamera, men väldigt bra ändå. Killar är lika orolig och konstiga när det gäller kärlek som vi tjejer.

Varför ska alla killar som man tror är idealiska förstöra det? Jag orkar liksom inte att fler "fina killar" visar sig vara svin! AHHHH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0