The L word



Jag är lite besatt av denna serie just nu. Egentligen är den inte speciellt bra, men jag behöver intrigerna och dramat nu eftersom det händer så lite i mitt eget liv. Alla har massa förhållanden hela tiden, och det är spännande. Mina faovriter är Alice (nummer 1 på översta raden) och Shane (nummer 3 på översta raden).. De är bäst. Alice är nog mest lik mig, och Shane är bara sjukt snygg i serien. Det är så man skulle vilja se ut, men det går nog inte.

Jag går runt och är arg hela tiden. Det är nog inte nyttigt i längden. Jag känner mig så hjälplös när det går bra för alla utom mig. Jag är arbetslös, jag vet inte om jag kommer att klarar uppkörningen, mina pengar håller på att ta slut, jag hittar aldrig någon kille som tycker om mig på riktigt, jag är ensam för mycket, jag trivs inte i min kropp. (I can keep going)

Lyssna inte på mig, jag bara klagar.

Fan för allt. Slå mig någon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0