2

Asa är äntligen hemma! Det var underbart att träffa henne de här dagarna.. som grädde på moset åker jag till Gbg i helgen och tar plats där.. Det ska bli nice!

Igår var det först fika med Asa och Erik.. härligt att vi fick ihop det till slut. Det var nästan som gamla tider igen..

Sen var Asa och Anna så snälla så.. jag fick följa med på deras utekväll, så vi hamnade på bogrens och skakade rumpa större delar av kvällen. Efter lite försvinnande(Asa) och letande (jag och Anna) ramlade vi vidare på efterfest hos några som studerade till officerer. Fruktansvärt spännande.. Här bjöds det på jäger i äggkoppar (det har gjorts förut :P) och mycket annat.  Jag kom hem kl 4 i morse.

Nu ska jag försöka få tillbaka livskraften (sov inte så mycket) och sen packa ner lite kläder. Kanske blir liten utgång ikväll igen,..

"Wish I could shut my playboy mouth"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0