BB = Bitch Bella

Jag är arg, irriterad och bitter.. men det går nog över snart.. känner ändå inte att jag vill skriva anledningen här.. lite för många okända och kända som läser.

Idag var jag och Amanda och simmade.. massa lumpare kom dit då också.. mums säger jag.. inte helt fel alls. Det är sånt som får en att vilja simma oftare.. de och badvakten :P Än så länge har jag haft tur när jag har varit där.. massa lumpare, badrockskillen och många andra.. Jag kanske ska flytta dit? De har ju bastu..

Sötnosen fyllde ½år igår. fasen att jag inte kan följa med i helgen och träffa henne.. jag får åka upp om några veckor.. Hoppas att hon har slutat hata mig då. Sist vi sågs så skrek hon så fort hon såg mig.. då känns det verkligen som att jag är gjord för att ta hand om barn (eller inte!) blir nog inga barn för min del tror jag.. inte än på ett jävla tag iaf!!!

I helgen är det nog distriktshajk, men jag hoppas på att det inte är det. Vore underbart att vara ledig i helgen.. På fredag ska jag förhoppningsvis supa ner mig med Asa.. det vore underbart! Tror att hon skulle behöva det också. Planen var ju egentligen att J skulle hit, men han verkar hela ointresserad, så screw him. Det blir nog att vi super oss redlösa på vin (yes!) kedjeröker och sen går ut och skakar rumpa :D Hoppas hoppas!


Nu ska jag snart sova. Imorgon blir det gymmet och sen får vi se vad som händer på kvällen.

Puss

"If I were gay, we would swim in romance. But I'm not gay, so get your hand out of my pants"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0