"Förstört dig?"

Jag är dum.. jag hörde av mig (fan i helvete det skulle jag ju inte!).. Jag skrev "du har förstört mig, men det vet du nog" som den äkta drama queen jag är... Jag ska alltid vara så jävla sentimental i allt. dock går det inte vägen. Jag fick svaret "Förstört dig?" alldeles nyss.. Jag orkar liksom inte förklara för honom.. så nu struntar jag i det..  Han fattar ändå inte..

Han har förstört mig på det sättet att jag är övertygad om att ingen vill ha mig på riktigt, och att jag bara duger till att knull, (om ens det).. Precis det är det han får mig att tro.. Det kvittar hur många som säger att det inte är så.. jag tror fortfarande mer på honom.. Fan!  Jag försöker vara stark och inte bry mig.. men jag tänker fan på detta hela tiden.. allt påminner om det.. Helvete, varför måste jag ha massa minnen?.. Ibland önskar jag att maskinen i Eternal sunshine of a spotless mind fanns i verkligheten.  Vad praktiskt det skulle vara.

Nä nu ska jag ta tag i mig och göra något.. Kanske har en date nästa vecka.. jag är dum i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0