Gårdagen.

Idag har jag varit fruktansvärt bakis hela dagen. Det var inte lätt att komma upp ur sängen imorse (efter 12).. men det var det värt, för gårdagen var väldigt trevlig.

Vi var bara fyra personer hemma hos Amanda, men skoj blev det ändå. Det mest använda ordet under kvällen är nog "dubbeldate".. men det var det ju faktiskt inte :P

Både jag och Mandy-Pants (som jag ska börja kalla henne!) blev fulla som ägg. Men jag klarade mig. Amanda blev däremot odräglig. stackars Joachim, men han är en bra kille, så han klarade av det. Där har hon gjort sig ett kap!

Det blev iaf singstar, mycket estetande (amanda och Klas), MYCKET vin, taxiresande och irländare på voda.. en bra kväll helt enkelt.

Jag kom hem vid halv fyra tror jag..

Nu ska jag få i mig något att äta för att försöka få bort lite mer av bakiskänslan. Sen ska jag göra iordning mig, för att ikväll är det party igen :P Bra skit!

"Bella, han är en hora" .. haha.. what?!

Kommentarer
Postat av: klas

nej han är bara prostituerad

2008-10-06 @ 00:36:18
URL: http://wiljergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0