Halkkörning och KK

Morgonen började på tok för tidigt. Klockan 05:50 är jag så långt ifrån människa man kan vara. Jag var nära på att kräkas på bussen in till stan p.g.a. trötthet, för tidig frukost och nervösitet. Jag somnade inte innan 2 i natt, så jag var som en zombie. Det var nu jag fick en smart idé.. vad borde jag lyssna på om jag är trött och behöver energi?.. Caramelldansen såklart! Sagt och gjort, och jag blev faktiskt lite piggare.

När vi kom fram till Kinnekulle-ring var jag skitnervös, och jag skrek i bilen när Ulf sladdade. Sen när jag själv satt där och körde var det skitkul! Jag vill bara göra om det igen! Det gick bra iaf.. och jag "klarade det" (det är väl nästan omöjligt att kugga?) .. Körkortet närmar sig.

Sen blev det lunch med Mandy-Pants och Joachim på Voda. Mycket god ceasarsallad.. dit ska jag återvända på lunch. Jag måste såga att jag älskar att äta lunch ute. Jag känner mig så mogen, och det är så gott. Om jag inte hade några måste skulle jag lägga alla mina pengar på lunch och vin.. mums!

Efter detta blev det gymmet. Blev ingen träning igår p.g.a. sen uppstigning och besök av batte och marina. Sen var det kårmöte (skrev först kåtmöte, kul humor!) som förstörde min planering också.. tack för 1,5h slösad tid!

Kvällen har spenderats med J. Det var så länge sen vi sågs, så det var en toppenkväll. Han får sluta att vara borta så länge!

Nu ska jag försöka sova snart, men det känns som att jag har växtvärk i benen.. sjukt iriterande.. jag vill bara hugga av dem, för jag vill inte växa mer, och det är störande!

För att inte rubriken ska förvirra.. Jag och E hade världens samtal om KK (körkort) som sedan började liknas vid kk (knullkompis).. så vi började dra dåliga vitsar som "sen är det allmänt känt att alkohol kan göra så att du förlorar ditt kk".. som sagt.. dålig humor!

Imorgon är det Bonde.. saknar Lotta!.. och på torsdag är det nationalteatern.. Nice!!

"I'm trying to control myself, so please don't stand in my way"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0