I can't take it, please fake it for me

Dagen blev inte direkt som jag tänkte.. Imorse låg jag vaken mellan 7 och 8 och funderade. Jag ville bara somna om, men det fanns där i huvudet hela tiden. Kanske detta ska vara slutet liksom. För just nu känns det fan i värt att hoppas på längre. Men nu har jag kommit fram till att (för denna gången, jag är en jävla toffel så jag vet att det inte tar slut här) ska jag ge det en vecka till.. blir det inte någon ändring så går jag.. För detta duger liksom inte.. det är ingen idé.

Nu ska jag strax  gå till Amanda och "festa" lite. Vi blir bar 5 pers eller nått, men bra folk :) Favorit i repris kanske? Det märker. Jag är en hemsk person, men jag blir sån här av allt. Skit samma, vi märker vad som händer tillslut.
Imorgon är det nog fest hos Amanda igen.. eller, förfest där och sen någon fest i Skara.. jag kan ju hoppas på att Erik kommer. Älsklingen!

Nu ska jag gå och göra något åt mitt hår och sminket.

Jag hatar att vara själv hemma när det inte blir som man tänkt.

"Well, I may not go to heaven. I hope you go to hell!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0