När jag har tråkigt lägger jag ut listor...

Mest för att alla finner mig så fruktansvärt intressant.




BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Hela tiden!
Titta på dig själv i spegeln: Det händer
Gnälla: OFTA!
Skrika: Sällan, men det händer nog.
Sova: Inte så ofta som jag skulle vilja.
Ha ångest: För ofta
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, jag tar bara sånt jag måste.
Vilja dö: Bara när jag är bakfull.
Drömma mardrömmar: Ja, speciellt efter läskiga filmer.
Drömma sexdrömmar: Nästan varje natt :P
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är fullständigt normal.
Klä dig i svart: Ibland, mest för att jag är kass på att matcha färger.
Gå till kyrkan: Nej, bara på dop, bröllop och sånt,
Gå i skolan: Nej, inte nu.
Röka: Det händer
Ha sex: Så ofta jag kan ;D
Ljuga: Inte så ofta.
Hata folk: Ja, jag pendlar snabbt när det gäller hat och kärlek. Kallar det humörsvägningar och skyller på hormoner.
Lita på folk: Inte många. Dåliga erfarenheter kanske.


VEM:
Saknar du:
J
Vill du döda: Ingen just nu
Rörde dig sist: Mandy-Pants tror jag
Vill du slå: En del personer.
Vill du kittla: Asa
Kramade du sist: Amanda
Vill du prata med: J
Skrek du på sist: Amanda, (segaste människan på jorden när en taxi väntar)
Vill du vara som: Audrey Tautou
Sårade dig sist: Pappa
Vill du bli galet full med: Asa!
Gjorde dig riktigt glad senast: Vinet i fredags
Fick du sms från senast: Från Elin
Ringde dig senast: Becka
Är snyggast på jorden: Jared Leto.


HAR DU:
För många vänner:
Inte för många, men en del.
Förföljelsemani: Nej då
Tvångstankar: Inte tvångstankar.. jag är bara lite knäpp ibland.
Någon annan psykisk sjukdom: Min morbror ställde diagnos på mig. resultatet blev "hypogogna fenomenet" (Som inte existerar.. min INGIFTA morbror är mytoman och "doktor")
Någon fysisk sjukdom: Lågt järnvärde?
Någon skada: Nej
Färgat håret: Nepp
Brutit några ben: Neej..
Några piercings: Bara i öronen, men det räknas inte
Egen dator: Nej, tyvärr inte
Bra självförtroende: Inte direkt.
Kysst någon: Nej, aldrig!
Sagt jag älskar dig till någon idag: nepp
Bjudit ut någon: Tror det.
Varit kär: Ja.. men hur bra det var går att diskutera
Dumpat någon: Ja. Tyvärr
Stulit någonting: Japp.. hade min snattarperiod som alla andra,.
Lämnat landet: Japp.. fast hälften så många gånger som jag velat.
Tuttat eld på nått: Jag är scout.. vad tror ni?! Alltid redo!
Gjort något olagligt: Ja. En del har hänt...


HUR:

Går du: På händerna
Svarar du i telefonen: Hej, eller yo bitch
Fördriver du tiden: Datorn, handarbete (jag chockar även mig själv) tränar eller läsa.
Mycket pengar har du: För lite.
Tjänar du pengar: Jag är arbetslös.. så jag väljer att inte spendera istället.
Ofta diskar du: En gång per årtionde kanske.. eller en gång i veckan.
Ofta städar du: Ibland.
Många stör du dig på: En handfull människor.
Ofta träffar du din familj: Mamma och pappa - varje dag.. Syskonen - sällan.


TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag får hoppas.
På gud: Nej
På rymdvarelser: Nja,
Att folk tycker om dig: Vissa kanske?
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: Jag tror att de är smartare än oss!
Att du kommer leva länge: Antagligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0