Nyklippt

Japp.. i helgen tog jag ett stort steg mot avrättning.. Jag lät asa klippa mig :P.. men jag måste erkänna att jag faktiskt är nöjd. När hon började var jag livrädd, men nu känns det bra. Hon ska få klippa mig i fortsättningen. Om min kamera inte var självmordsbenägen, och om min webcam skulle vara inkopplade så skulle ni får se kort.. men nepp..

Jag sitter och lyssnar på Just dance nu.. måste säga att den är grym att festa till.. i torsdags skrek, dansade och sjöng jag som en jävel till den. sen fick jag ju utbetalning med :P.. haha..

Kanske lir röd torsdag med amanda nu i veckan.. jag kommer att bli beroende av det sen.. sjukt roligt.. Härlig känsla.

Dock är frågan: Hur kan man misslyckas så totalt? Jag skrattar fortfarande när jag tänker på det.. fruktansvärt dåligt!

Han kan försvinna!

Nu ska jag och mamma snart se "tillsammans är man mindre ensam". mums!

"Would you notice, if I left you?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0