Uttråkad och trött..

RANDOM...

1. Pierca näsan eller tungan? - Näsan
2. Vara seriös eller rolig? - En go blandning
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Jag dricker blå
4. Tatuera dig eller göra piercing? -Tatuera.. har mina planer.
5. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna
6. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Svårt.. hm.. nej föräldrarna blir det :P


SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon? - Ganska många
2. Sol eller måne? - Sol
3. Vinter eller höst? - höst
4. Vänster eller höger? - Högerhänt och vänsterpolitik
5. Soligt eller regn? - Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? Chockladglass.. lätt!


OM DIG...

1. Hur mycket är klockan just nu? - 10:12
2. Fullständigt namn? - Isabella Maja Josefin Geijer
3. Vart vill du bo? - Skövde

4. Hur många barn vill du ha? - inte mer än 3.. om jag ens vill ha.. har inte bestämt mig direkt.
5. Vill du gifta dig? - Kanske
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Vill rulla, men är kass på det.
7. Har du ätit sushi? - Yes.. tvingad av den sushiberoende amanda ("Du kommer att vakna upp kallsvettig mitt i natten och känna- Jag måste ha sushi!")

8. Favoritglass? - Chockladglass
9. Favoritmaträtt? - Klurigt. Pannkakor har varit en favorit sen barnsben.
10. Vad är ditt stjärntecken? - Kräfta. Det enda rätta
12. Festa loss eller mysig hemma kväll? - Beror på humöret :P
13. Ögon och hårfärg? - Rödhårig med gröna ögon
14. Vispgrädde eller chokladsås? - Chokladsås
15. Humör? - trött och depp. Men det löser sig.


HAR DU DE SENASTE 48 TIMMARNA...

1. Kysst någon? -Nej. Inte vad jag minns.
2. Sjungit? - Ja. Asa tvingade mig att sjunga när hon klippte mig :P
3. Blivit kramad? - Ja.
4. Känt dig fånig? - Ja det kan man säga.
5. Saknat någon? - yes
6. Dansat galet? - Nej, det var fler timmar sen :P..
7. Klippt håret? - Inte själv.. men fått det klippt :P
8. Gråtit? - Nej
9. Ljugit? - Antagligen


GREJER...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Öh.. ja faktiskt.. Italienska poliser är aggressiva.
2. Har du en hund? - Japp. Selma ligger i soffan brevid mig. Lata hund!
3. Sover du helst själv eller med någon? - Beror på hur stor sängen är, om det finns mer än ett täcke och om den personen har tendens att sno hela täcket och vara allmänt störig.. annars sover jag gärna med någon :)
4. Tror du på spöken? - Ibland
5. Saknar du eller älskar någon just nu? - Sakna ja.. älskar några stycken..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0