Lista.. mest för att jag har så mycket liv.

Bra kväll på kreta.. men fruktansvärt äcklig drink :P

Har du pojkvän/flickvän?
Nej, kan man inte kalla det.

Är du kär? På gränsen

Hur tidigt stiger du upp? Se sent jag får, men brukar ta mig upp runt 10

Vem/vilka vet mest om dig? Anna-Sarah Arvidson aka Asa

Gillar du att slåss? Våld föder våld, men ibland måste man.

Vad ska du göra ikväll? Klockan är kvart över läggdags, så sova är nog nästa plan.

Har du utländska föräldrar?
Min pappa är från Värmland, det borde räknas.

Var har du ont? I rumpan. Jag har suttit på tok för mycket idag.

Är du bra på att måla? I wish!

Vem kramade du senast?
Asabasa lingontrasa

Vad längtar du till? Framtiden. Vetskapen. Tryggheten.

Sparare eller slösare? Önskar att jag vore en sparare, tror att jag är en sparare, men inners inne förpestar slösaren mitt liv.

Bio eller promenad? Promenad till bio?

Är du kittlig? Fruktansvärt kittlig på magen. Våga inte ens försöka!

Rädd för insekter? Som scout borde jag ha lärt mig, men icke!  Jag är en girlygirl som skriker till och springer. Iaf ibland.

Anser du att du är stark? Ge mig lite tid på gymmet så kan jag dunka dig!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Filmen Juno, eftersom det var det enda jag gjorde igår.. Jag vill ha kontakt med människor!!! AHHH!

Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov hoppas jag. Annars kan jag ha gått i sömnen och gjort något läskigt.

Vad har du druckit idag? Vatten, mjölk och cola.

Vad var det senaste du åt? Haha. Fettbomben i Herrljunga. Låt oss nöja oss med att jag var så mätt att jag ville spy efteråt.

Vad var det senaste du köpte? Fettbomben i Herrljunga. Innan dess var det nog två glas rödvin på hotellet i fredags. (Sa jag att jag varit ganska isolerad i helgen?!)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja, tveksamt. Kanske jag och Håkan då :P haha

Favoritklädsel? Klänning! Eller pyjamasbyxor och linne, men det blir jag stenad för om jag går ut i det.

Vad gör dig glad just nu? Musik, vännerna, han (om han någonsin vore hemma)

Höger- eller vänsterhänt: Höger såklart.

Humör just nu: Helt ok, lite trött/flummig..

Sommarplaner: Antar slitjobb inom vården, roliga fester, regionsläger, giftemål, trillingar, röd stuga med vita knutar, bilda ett kollektiv ute i vildmarken, odla mina egna morötter, göra egen sylt, ta hand om en övergiven algkalv,  en raket kanske.. nja..  nu gick jag nog för långt.. stryk raketen.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa tankar, osynlighet (;-P) eller att flyga

Gillar du att sjunga?
Ja, så länge ingen hör mig.

Vad längtar du mest efter just nu?
Ett jobb, honom och ett glas oboy.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Min man då?

2008-09-22 @ 21:56:03
URL: http://asagasa.webblogg.se/
Postat av: Åsa

DIN man menade jag :)

2008-09-22 @ 21:56:44
URL: http://asagasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0