Morgonstund har guld i mun

Idag har jag chockat både mig själv och alla andra. Jag var på gymmet kl 8:30 imorse! Vad händer?! Fast det finns faktiskt en vettig förklaring. Jag var tvungen att lämna tillbaka tuban till musikskolan, så jag åkte med mamma imorse, och då kunde jag ändå träna när jag ändå var där. HUr duktig är jag egentligen?

Sen träffade jag Asa, det var riktigt mysigt, men tyvärr har hon satt sig i skiten (ursäkta uttrycket) den här gången. Önskar att jag kunde göra något, men det går nog inte. Jag saknar henne massor!

Imorgon är det körlektion och simning som gäller. Det ska bli riktigt gött. Hoppas att jag slipper häxan i bassängen bara.. jag ville bara skvätta vatten på henne, men jag var mogen och undvek det.

Jag hoppas nästan att distriktshajken är inställd i helgen, jag orkar inte riktigt med det i helgen. Har mycket annat som måste genomföras. Mycket viktigare saker.

Festen i helgen var bra. En box vin på två personer kanske är lite mycket, men ibland behöver man supa ner sig :P.. synd bara att någon jävel snodde åsas ipod. Folk är verkligen dumma i huvudet!

Dags att ta tag i mitt liv.. Jag har köpt ett handarbete idag, så snart är jag 80 år och döende!

"I cry when angels deserve to die"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0