Söndagsångest

Kan man kala det jag har nu.. lite bakis och trött som ett får. . men det jag har ångest över är följande:

Jag har fått erbjudande att åka till en folkhögskola i norge och spela brassband hela dagarna (de behöver just en tuba), det är en internatskola, så jag skulle bo där fram till sommaren. Grejen är nu,  att jag vet inte om jag är redo att lämna mitt liv här. Det känns som att det pågår så mycket nu, och jag vill inte bara försvinna från allt. Samtidigt vore det skitkul att komma iväg, och antagligen väldigt nyttigt för mig att försvinna ett tag. Ett annat argument är att jag borde jobba i år och tjäna lite pengar. Skolan kommer jag finansiera med ett stipendium, men det kommer ändå kosta extra, och jag tjänar inget. Samtidigt vet jag ju inte om jag kommer att få något jobb i sverige heller.. fan.. jag hatar sånt här.. Imorgon ska jag iaf gå till Henrik och få lite mer information innan jag ansöker...

Kan inte någon snälla bara säga hur jag ska göra!

Kommentarer
Postat av: Eme

var med och tävla på min blogg!!!

http://emes.blogg.se/2008/september/tavla.html

2008-09-17 @ 12:43:32
URL: http://emes.blogg.se/
Postat av: lisen

GÖR DET! Fatta vad skoj. Det är klart man vill vara kvar när det är som bäst. Men tro mig, det allra bästa och viktigaste finns kvar ändå.

2008-09-18 @ 13:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0