Lista.. fyll i meningarna

1. Jag har insett att min senaste kyss... var väldigt bra.
2. Jag lyssnar på... Musik, tjat och TVn
3. Jag pratar... för mycket med människor jag tycker om
4. Jag älskar/tycker om... att sova
5. Min bästa vän är... Asa
6. Min första riktiga kyss... Inträffade i en källare
7. Jag avskyr när folk frågar... smma fråga om, och om igen.
8. Kärlek är... Svårt
9. Någonstans, tänker någon på... mig hoppas jag
10. Jag kommer alltid att... längta efter något
11. Jag är hemligt förälskad i.. Audrey :)
12. Sist jag grät var... I fredags.. jävla dag
13. Min mobiltelefon är... konstig för den dör hela tiden.
14. När jag vaknar på morgonen... Vill jag alltid sova mer
15. Innan jag går och lägger mig... Borstar jag mina tänder
16. Just nu tänker jag på... Denna lista
17. Bebisar... är oftast söta.
18. Idag har jag.. Slappat
19. I kväll har jag... Det är inte kväll än, men jag ska jobba.
20. I morgon kommer jag... Packa och tvätta :)
21. Jag vill verkligen... Att allt ska lösa sig på bästa sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0