En vecka sen...

Idag har det varit en helt ok dag faktiskt. Inatt drömde jag bra drömmar. Alla bra människor var med, och det var jättebra.. det var så som det ska vara helt enkelt. När vi satt i fåtöljen var allt så mysigt (remember, it's just a dream)


Dagen har varit väldigt lugnt. jag har inte gjort något vettigt alls egentligen.. förutom nu på kvällen när jag gick och fick personlig träning på Nautilus. Jag köpte ett kort direkt sen, så imorgon ska jag gå och simma. Fan vad härligt! Jag har längtat tillbaka till träningen ett tag nu. Det ska bli så skönt att få något att göra på dagarna igen. Fick lite ångest i helgen när jag var helt själv och inte hade något att göra. Nu kan jag åka och TRÄNA när det är så.

Körlektionen igår gick jättebra, även om Ulf tror att jag är helt känslokall nu :P "är du kär då?" "njae" Sen blev det prat om giftemål och tidsfördriv :P Kul att han blir upprörd också.. "Men så kan du ju inte säga!".. Skit samma, Halkan är bokad nu iaf. Sen hoppas jag att jag klarar uppkörningen med, annars kommer jag att bli jättedepp!

Jag pratade med Lisen igår. Det var på tok för länge sen vi pratade. Riktigt mys!

Snart ska jag sova. Ska gå upp "tidigt" imorgon. ska vara hos Åsa vid tio, för vi ska till arbetsförmedlingen på deras info om att jobba och studera utomlands. Sen ska jag som sagt simma.

J tipsade mig om Missy Higgins förra veckan också. Nu är jag helt fast (som vanligt).. Hon är hur bra som helst!

"It's not my fault
It can't be my fault
That you speak to me the way you do
Now I'm split in two
I'm half me and half you
But I hate us both, don't you?"


Kommentarer
Postat av: Sofia

sjukt bra citat.

2008-09-25 @ 00:53:31
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0