12 dagar.

Det kanns som ingenting kvar. 1 vecka och 5 dagar liksom.. sen ar hon har. Jag har borjat dromma om henne nu (det later som att jag ar kar och det ar jag ocksa) fatta att om 12 dagar vid denna tiden ar hon verkligen har. I detta hus (eller ute) med mig! Underbart! Jag kan inte fatta det knappt. Tiden har gatt sa fort!

I helgen har jag forst suttit barnvakt at Ben och Lily (grannbarnen). En valdigt jobbig kvall maste jag saga. De sov nar jag kom dit (19:15) och jag tittade bara till dem nagra ganger under kvallen. Ben skrek en gang, och da fick han sin napp. Lattfortjanta pengar. Jag kollade pa film, drack vin och at choklad :D Sa ska det vara!

Igar akte vi till Wexford. Det ar ett "sommarstalle" har pa irland och manga dublinbor har sommarstuga dar. Min familj ska bygga ett hus dar och flytta dit om nagra ar. Nu hyr de bara en stuga over varen/sommaren. Den lag mitt ute i ingenstans och stugan var jatteliten, sa jag ar glad att jag bara var dar en natt. Nu kommer familjen aka dit nastan varje helg (skont!). Bade pa vagen dit och vagen hem pratade jag och mamman massor. Det var kul att komma lite narmare. Det kanns som att jag mest ar med barnen annars.

I onsdags var jag pa Whelans med Hannah och Elin, det var kul, men inte vart den bakfyllan dagen efter, eftersom jag jobbade! USCH sager jag! Det blir Whelans pa torsdag igen (valborg!) och sen Cassidy's pa fredag med Malin. Blir nog nice. Da far vi se crazy eyes igen :P

Jag har borjat (och snart slutat) lasa twilightserien. Javlar vad bra det ar. Har plojt igenom ettan, tvan och trean pa en vecka. Sjukt bra bocker. Jag onskar och drommer att jag fick vara vampyr ocksa.. Mest for Edwards skull. Nar jag laser bockerna blir jag nastan kar i honom sjalv. Kan bero pa att huvudpersonen heter Bella och for att han framstalls som den basta killen nagonsin. Sen nar man ser filmen sa ar han ju mums ocksa :) Nu har jag bara fyran kvar och sen far jag vanta och hoppas pa femman som alla andra fans. Ahhh! De maste lasas!

Nu ska jag se stardust (igen) med barnen.

Ta ta for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0