antligen helg igen

Nu ar det aterigen helg och dte gor mig glad. Familjen ar borta over dagen sa jag far lite lugn och ro i huset. Riktigt skont.

Idag har jag varit pa stan med Malin en svang. Jag kopte en ny jacka pa penneys och jattefina smycken pa Dunnes. Jag ar verkligen usel pa att halla i mina pengar.. men vad fasen. man lever bara en gang. Ikvall gar pengarna till nitelink/taxi och ol istallet. Jag ska ut med Hannah (kanske Elin) och en annan svensk tjej ikvall. Det blir temple bar igen och det ska bli riktigt kul! mina nya skor ska invigas ocksa. kopte ett par skitsnygga skor pa dunnes i onsdags.. och bade de och jag har langtat till helgen. inte nog med det. Carmel rensade ur sin garderob igar. Jag fick tva klanningar och ett par oanvanda skor! Det ar bara att tacka och bocka :D

Nu ska jag satta mig i solen och lasa lite tankte jag. Jag har kopt de tva forsta bockerna i twillightserien. Alla tjatar ju sa mycket om dem. Laste forovrigt en riktigt bra bok nu i veckan (laste ut den snabbt for jag kunde inte lagga bort den). Forfattarinnan som har skrivit p.s. I love you har skrivit denna. At rainbows end tror jag att den heter. underbar bok!

Som sagt ut i solen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Asa

Jag älskar dig. 20 dagar babe! Du är fantastisk.

2009-04-18 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0