Jag om tre ar..

Ibland hatar jag att tanka som en tjej. Att planera for mycket for framtiden.. Jag ar helt sjuk nar det galler sant.. jag kan liksom se mig sjalv i hans lagenhet om nagra manader.. Jag kan se mig sjalv saga till familjen att jag ska aka till P over helgen.. haha.. jag ar en sjuk manniska.. men det fanns nagot dar.. synd att jag ar totallt dissad :P Men jag lipar inte!

Idag har det gatt battre med Ethan.. han var inte lika javlig idag.. framsteg!

Jag hoppas pa utgang i helgen.. det ar pa helgerna man lever har.. Men ikvall ska jag nog pa bio med Malin.. yay!

Orkar inte skriva mer.. Saknar alla..

Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, nej inte alls galen :)

2009-04-14 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0