Ledig och ensam.

Nu har jag haft tre dagars ledighet. Det har varit riktigt härligt måste jag säga. Även om det är lite ensamt ibland. Idag kommer familjen hem igen.. vet inte riktigt när, men det märker jag nog snart.

I söndags pratade jag med mormor. Jag har äntligen köpt kredit till min skype (eftersom hon inte har någon dator) det var härligt att prata med henne igen. Det känns så länge sen. Sen pratade jag med Amanda och Klas också. Det gjorde mig glad. Jag saknar alla där hemma mer än jag förstår. När familjen är hemma har jag så mycket att göra.. men som nu har jag tid att tänka.

Sen är det påsk nu. Det är inte så kul. På påsk brukar vi alltid samlas hela släkten på kusten och fira tillsammans. Det är liksom heligt på något sätt, det gör vi varje år. I år är det första året jag inte är med. Det kommer  kännas så konstigt att veta att alla är samlade och jag inte är med. Usch.

Sen har jag mina planer på att åka hem över midsommar och min födelsedag. Jag ska bara prata med familjen först så att det är lugnt med dem. Men jag hoppas verkligen. Det vore så härligt att komma hem lite.

Nu ska jag gå och laga någon lunch till mig själv.

Puss

31 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: asa

Jag saknar dig... 30 dagar..

2009-04-09 @ 15:48:03
Postat av: Asa

Jag saknar dig så jävla mycket just nu. Jag längtar tills jag får träffa dig igen. Jag känner mig så jävla halv utan dig...

2009-04-11 @ 17:57:48
URL: http://annasarahjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0