Utekvall/natt/morgon.

Igar var det utgang med Hannah och Elin. Och denna gangen var det bra mycket roligare. Det borjade saklart med att jag var barnvakt och foraldrarna skulle komma hem halv 7 sa att jag skulle hinna mota hannah i stan en timme senare. vid sex ringer pappan och sager att de skulle bli sena. Ahhh! Jag blev jattearg, men till slut loste allt sig bra.

Hos Elin drack vi massa ol och vin och vid 12 nar alla var lagom dragna tog vi en taxi till temple bar. Dar var vi pa 3 stallen under kvallen (jag minns inte vad stallena hette) och dansade. Elin akte hem vid 1 for hon var lite for dragen.. men jag och Hannah stannade kvar.. Det slutar med att vi hamnar pa efterfest nagonstans en bit fran stan med Patrick och Dennis.. trevliga irlandska pojkar. har fick vi codka och saft :P Och det blev en riktigt rolig kvall faktiskt! Vi kom darifran runt kl 7 nar jag hade vackt Hannah. Kl 8;15 var jag hemma har och stupade i sang.. En riktigt bra kvall faktiskt.

Fragan ar nu bara.. Hora av sig, eller inte?

Jag saknar alla dar hemma. Idag ar det 3 veckor och 5 dagar tills asa kommer!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0