Ahhhhh!

Jag vet att det inte är samma situation, men när hon gråter gör det lika ont i mig som den gången. För mig känns det lika illa. Du är värd så mycket mer och det vet du!

Citat från min blogg i mars 2008


"Sen kommer det värsta.. jag ska börja med att be om ursäkt för alla hårda ord som kommer nu.
Jag och Asa fick reda på hur den killen som Asa har träffat ett tag har betett sig.. jag förstår inte hur det lilla avskummet ens kan kalla sig människa! jag är så jävla förbannad! Hur fan kan man stå ut mig sig själv när man beter sig så jävla pissigt! Han har sårat Asa, min ängel så mycket.. så om jag skulle träffa honom nu så kan jag inte lova att jag skulle kunna hålla mig ifrån att försöka slå ihjäl honom.. det jävla aset borde inte ens få slicka hennes skor.. han är inte ens värd att få finnas just nu! Jag är så arg att jag skakar.. INGEN ska få göra henne illa.. allra minst han.. just nu är han värd all olycka som finna.. jag kan inte ens låtsas att vara medmänsklig längre.. Han är värd analklåda med grus och salt i.. han är värd all smärta just nu.. för när hon grät mot min axel så visste jag att han är ett av de största svinen på denna jord.. åhh vad jag vill slå honom nu.. skada honom ordentligt.. det jävla fittaset! Det finns inga ord som kan beskriva en sån skit som han!
Asa är värd det bästa det finns, för hon är det bästa som finns!.. han är värd allt hemskt!"

Kommentarer
Postat av: Asa

Jag älskar dig. Tack för att jag får gråta och svära hos dig.

2009-08-05 @ 00:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0