"Welcome home!"

Nu har jag inte skrivit här på jättelänge och jag har pga detta fått en utskällning av Asa.. so here it goes.

Jag har varit på semester i sverige i tre veckor. Det var tre bra, men förvirrande veckor. Dumma saker gjordes och det blev för mycket alkohol vissa dagar. Det var ändå underbart att träffa alla igen. Jag bodde hos Becka första veckan, sen var jag i skövde och träffade nästan alla jag ville träffa (Erik sluta jobba ffs!!!) och sen var jag en vecka på kusten för att ta det lite lugnt och faktiskt spendera lite tid med föräldrarna.

Bra känsla fanns där kan jag säga (bakom all drama som finns),. K var hur bra som helst. Hoppet kan leva vidare för det manliga släktet. Jag har börjat tappa hoppet för dem annars, det finns liksom inga vettiga kvar där ute.. de som är snälla är alla upptagna eller bögar.. Men nu tändes ett ljus.

Nu ör jag iaf tillbaka i Dublin och det är great som vanligt! Jag kom hit i söndags natt. På måndag hade Totally wired sitt single release party på Cassidys.. det var skitkul förutom att jag var helt mobbad i början för att Claudia var på U2. Jag hann dock träffa på tre lesbiska tjejer som var skitroliga! Sen kom claudia och vi fortsatte dricka. Dumt kan jag säga.. jag tappade räkningen efter 7 eller 8 pints.. När vi var påväg hem vid 2 frågade Gwen (managern) om vi ville följa med på en öl till Purty kitchen.. vi hängde såklart med. Det slutade med ännu fler öl och att vi satt där tills halv fem på morgonen.. helt sjuk! De stänger egentligen kl 3, men bandet känner de som jobbar där så det var lugnt. Vi fick t.o.m. röka inne! Helt galet. Bra kväll var det iaf, men bakfyllan dagen efter var den värsta någonsin! Jag kunde knappt röra mig.

I torsdags kom Asa hit.. Underbart att träffa matte igen.  (haha.. hint till hennes blogginlägg) det var liksom en månad sen.,. helt galet jobbigt! Vi snacka massa skit och hann gå igenom det mesta som hade hänt denna månaden.. Sen gick vi ut på kvällen.. purty igen.. bra ställe! Asa försvann i en gränd och jag fick inte dansa på baren. Vi kom hem vid 5 på morgonen. När Asa ringde och väckte mig halv 9 ville jag döda henne.. men jag kunde ju inte lämna henne själv i dublin så jag släppte in henne :P

Nu sitter jag i mitt nya rum i Phibsboro.. Underbart att ha ett eget rum med en egen säng. Jag har ju sovit på Claudias buddah bag senaste veckan. Jag trivs redan här!

På tisdag börjar jag jobba :S lite läskigt!

Snart kommer Claudia hit och äter mat.. sen är det utgång ikväll..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0