Förkylningen from hell!

Nu börjar jag äntligen bli frisk igen. Jag har varit dunderförkyld i flera dagar nu, och det suger totalt. När jag är förkyld annars brukar jag antingen få ont i halsen, huvudvärk, blir snorig eller hosta. De brukar komma i par, men denna gången har de alla kommit på party samtidigt. Helt galet. Denna huvudvärken har inte varit nådig, den hade nog kunnat klubba en vuxen häst!

Så jag har inte varit på jobbet, lite tråkigt faktiskt.. det suger att inte ha något att göra på dagarna. Jag har spenderat för många timmar varje dag på att titta på grey's anatomy, och det är ju inte helt fel. Det är faktiskt sånna intriger man önskade fanns i ens liv, men det gör det ju sällan. Var är min snygga hjärnkirurg liksom?

Helgen var toppen. Först hela fredagen med Asa, fan vad jag saknar dig! När vi satt på altanen och pratatde så kändes allt som vanligt, så som det ska vara. Jag kommer att gå sönder utan dig på irland!

Sen var Johnny Depp-kvällen.. pappa gillar! Toppenkväll måste jag säga. Vin, chocklad, bra tjejer och Johnny :D Blev kanske lite för mycket vin, men det är sällan något problem :P

Vinterhajken var tung att komma upp till, men så bra ändå. Stod på station med Annie och frös i flera timmar, men det var bra ändå:) Kul att åka runt i Blomberg på dagen innan.

På kvällen var det Party som gällde. Jag kände nästan inga, men det var kul ändå. För mycket vin där med, men det behövdes. Det blev en mysig natt också ;)

Nu ska jag äta och sen ska jag åka till skara på styrelsemöte. Imorgon ska jag dra mig till jobbet och i helgen ska jag äntligen till ASA!!!

"Look at me losing control, thinking I had it all."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0