Söndag.

Japp idag är det söndag. jag är så fruktansvärt usel på att skriva i min blogg, men jag har en del annat för mig.

Jag jobbar 100%, vilket gör att mina dagar går hur fort som helst, det är helt galet. Jag är en konstig telefonförsäljare, jag gillar att bli utskälld.

Min resa till Irland närmar sig med stormsteg. Nu är det bara en månad kvar och jag väntar på att min vändning ska komma. När jag ångrar mig, gråter hela tiden och avbokar biljetten. Än så länge är jag lugn, men jag känner mig själv. Jag kommer att skaka.

Jag håller just nu på att packa ner mitt liv i flyttkartonger också. De ska stå kvar hemma, men om mina päron får för sig att flytta under tiden jag är borta så är det bra att ha det klart. Sen kommer jag inte vilja bo kvar hemma när jag kommer hem, så då är jag redan färdigpackad. Nu tittar jag på en halvtom bokhylla, och mitt skrivbord är nästan tomt. På golvet står två kartonger fulla med saker. i Källaren står två till. Jag kan inte riktigt fatta att jag lämnar allt om några veckor.

Vi i familjen har börjat med GI-diet nu. Spännande måste jag säga, och lite svårt. Ingen potatis, pasta, ris  eller bröd. Svårare än det låter.. oh, inget socker heller. Jag har iofs gått ner 1,7kg på en vecka, och det enda som jag ändrat då är maten, så det verkar ju funka.

Nu hoppas jag att mamma kommer hem med min nya mobil snart.. har jag nämnt att jag är helt pank förresten? Längtar jag till den 25:e? JA!

Ta ta for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0