Jaja.

Jag är en dålig människa som inte skriver, men jag har verkligen ingen ork. Antagligen gör jag så att jag startar en ny blogg när jag flyttar (en som inte är så djup så kan jag kanske låta min familj veta om adressen också) och lägger ner denna. Det blir mest sporadiskt skrivet i den.

Ikväll ska jag prata med min familj. Jag har äntligen bestämt mig för vilken familj jag vill åka till, och de ska ringa ikväll. Eller ja, egentligen skulle de ringa kl 22, men de kanske är lite sega. Det känns så spännande, helt olikt mig. Men samtidigt är det nog precis vad jag behöver.

Idag har de gått ok på jobbet. De flyttade över mig på lägenhet idag, för tydligen ligger de som säljer på lägenhet lite efter. Folk är mer otrevliga och ointresserade på lägenhet.. det är lite tråkigt. Sen hatar jag energibolaget Sverige AB. Jävla lurendrejare! Jag hatar att bolag kan lura folk så!

Var på inspirationshelg i helgen, det var faktiskt jättekul. Det gick bättre än väntat.

Nu ska jag vänta på mitt samtal och sen soooooova!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0