Liten sammanfattning

Jag tar den som alla andra har gjort redan.. ja ja, jag vet att jag är seg.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Tog studenten och blev moster

Höll du några av dina nyårslöften?

Nej hade bara ett, och det gick dåligt med det.

Blev någon av dina vänner förälder i år?

Min syster räknar jag som vän. Och Frida.

Dog någon som stod dig nära?

Ja.

Vilka länder besökte du?

Grekland och italien.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?

Kärlek kanske. Är det för cheesy?

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

1 april. Då föddes Emilia. !3/6 tog jag studenten. 3/6 var jag lycklig.

Vad var din största framgång 2008?

Framgångar vet jag inte om det fanns. Jag fick A på cambridgeprovet. Närmare kommer jag nog inte.

Största misstaget?
Han

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Sjuk har jag varit en del. Förkylningar kommer och går.

Bästa köpet?

Kretaresan.

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor tror jag. Shoppar för mycket kläder med.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Massa saker gjorde mig glad. Inget nämnt, inget glömt.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?

Just nu är det bara just dance som poppar upp i huvudet. Men det finns tusen till.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har haft jojohumör hela året. Så jag kan inte svara på detta.

Vad önskar du att du gjort mer?

Sagt vad jag tycker istället för att vara tyst.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Hoppats.

Hur tillbringade du julen?

I Ljungsbro med familjen.

Blev du kär i år?

Ja.

Favoritprogram på tv?
Måste säga "how I met your mother" eller "Gossip girl" :P

Bästa boken du läste i år?

Minns inte om jag läste den under 2008, men "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gavalda är fruktansvärt bra.

Största musikaliska upptäckten?
Minns inte faktiskt.

Något du önskade dig och fick?

Fick något jag önskade mig, men förlorade det igen,

Något du önskade dig men inte fick?

Se svaret innan.
(även en mobil och en vettig dator)

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jag tror att jag var på västkusten. Men jag är inte säker.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ganska mycket. Men man ska inte klaga.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Blandat. Kom tillbaka i jeansperioden, men älskar fortfarande klänningar

Vad fick dig att må bra
?
Asa och Kreta.

Vem saknade du?
Eva och Asa

De bästa nya människorna du träffade?

Skottarna på Kreta :)

Årets sötaste?

Jag :P

Årets hetaste?
Jim Sturgess

Årets besvikelse?

Mycket.

Årets bästa?

Studenten och kreta.

Årets snällaste?

Asa och många andra.

Kommentarer
Postat av: asa

Jag älskar dig, det vet du va?

2009-01-03 @ 00:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0