Rullar på.

Nu känns det som att mitt liv är bra.. bättre än det har varit på mycket länge.

Jag har ett jobb som jag trivs med, förvånansvärt bra faktiskt. Jag trodde aldrig att jag skulle trivas som/vara en bra telefonförsäljare. Hör och häpna. Jag både trivs och säljer bra! 22 orders har jag fått in än så länge. Idag fick jag bara två, men i fredags hade jag sålt grönt hela tiden (sålt godkänt) vilket betyder att jag får ut 15-16000 efter skatt.. inte helt fel.

När jag fick bucklan i torsdag blev jag glad. De delar ut den till bästa säljaren på vattenfall just då.. och jag! lilla nya tjejen fick den i torsdags. 7 orders! Jävlar vad glad jag blev!

Det gör inget att min coach är snygg heller. Smilegropar forever!

För att ännu höja mitt humör lite så hade jag en sjukt bra utekväll med Amanda i lördags. På tok för mycket rödvin, men det var great. Kul att vi hinner ses lite nu.

Jag la precis på telefonen med Carmel Cassidy också. Det kan mycket väl vara så att detta är min irländska familj.. det kändes helt rätt liksom. Jag tycker lite synd om familjen Reynolds eftersom de verkligen vill att jag ska komma, men något står i vägen där. Vet inte vad, men Cassidy's känns mer rätt.. jag måste följa magkänslan. En annan familj ska ringa på onsdag också.. kan bli spännande det här.. ole dole doff kanske?

Nu ska jag kolla lite på Pirates och sen prata med Klas.. sen är det godnatt som gäller.

Kommentarer
Postat av: Sofia

åker du privat eller med en förmedling?

2009-01-20 @ 14:58:14
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0