Äntligen ar jag här!

Nu är jag äntligen hos Asabasa lingontrasa.. 3 veckor är alldeles för lång tid att vara borta från varandra. Jag har varit helt uppspelt de senaste dagarna för att jag har vetat att jag ska komma hit.

Igår gick vi upp till utsikten (jävla backe!!!) och det var jättefint.. på vägen dit hann vi bli förföljda av en hund och prata med både får och kor. Mysigt att vara på landet lite. Sen har Asas familj två hundar. Det känns underbart att få gosa med hundar igen. Jag har ändå haft hund i 12 år, så det känns helt knäppt att inte ha det nu.

Sen har vi hunnit prata massor... det känns skönt som vanlig. Hon är verkligen den enda som förstår mig.

Ikväll ska vi till någon pub och höra någon kille spela.. kan bli roligt.

Carmel gjorde mig galen igår.. Hon skulle bara åka med Millie till en ögonkontroll och sen skulle hon komma hem så att jag kunde komma iväg till Asa. Hon åkte vid 8 och kom hem 15:30.. då känns det inte riktigt helt ok. Jag önskar att jag kunde få ett schema så att jag kan planera mina dagar bättre. Men jag kom ju hit till slut ändå.

Sen tycker jag att det är lite kul att människor kan ha massa åsikter om mig och döma mig bara genom att läsa min blogg. Jag skriver här max en gång i veckan och det jag skriver är väl sällan så djupt. Men vill man vara så ytlig och klancka ner på mig över det jag skriver i bloggen så varsågod. Hur jag lever mitt liv är upp till mig, och vet man inte hela historien så ska man inte uttala sig.

Nu är Asa ute ur duschen så nu ska vi kolla på twilight. Det är underbart att ha henne i rätt land!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0