Jag har inte sa mycket att skriva...

Livet rullar pa har pa irland. Nagon far garna ge mig jobb och lagenhet dock!




Allmänt:

Vem är snyggast i världen: Robert Pattinson eller Jared Leto

Ska bli skoj: Att traffa Asa pa torsdag!

Ska inte bli skoj att: Att inte veta om jag blir kvar har

Önskar att jag var bättre på: Att tycka om barn

Favoritplagg i garderoben just nu: Nya klanningen kanske?

Längd:175cm

Byter gärna garderob med: Amanda om hon hade en vettig storlek :P

Byxa eller kjol: Byxa om jag ar lat.. annars kjol

Mitt rum kan beskrivas som: Ganska trakigt

Mig själv med tre ord (just nu): Trott, solbrand (!) galen

Jag ville bli när jag var liten: Frisor

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Helt ok

Något jag absolut inte äter: Paprika!!!

Kläder just nu: Mjukisbyxor, klanning, trosor

Hur många kuddar sover du med: Har nog fyra i sangen, men sover bara med en (de ar sjukt hoga)

Spelar du något instrument: Yes box.. Tuba!

Morgon- eller nattmänniska: Natt!

Sparare eller slösare:Slosare tyvarr

Bästa film: Requiem for a dream och twilight (just nu :P)

Har du några homosexuella vänner: Ja

Tror du på mirakel: Ibland

Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Om man hittar ratt person

Hur många barn vill du ha när du blir stor: vet inte om jag vill ha barn.. den som lever far se

Bio eller promenad: Promenad

Är du kittlig?: Ja. ror inte min mage!

Snarkar du: Tyvarr ja

Stjärntecken: Krafta

Rädd för insekter: ja, ibland :P

Äckligaste insekten: Spindel?

Det här är jag bra på: Dricka ol :P

Bästa bok: Twilightserien!

Vad vill du jobba som: Larare kanske.

Chips, morötter eller godis: Godis!

Pizza eller hamburgare: Pizza (svensk)

Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Ja tack!

Stökigt eller välstädat (hemma): stökigt

Gungar du på stolen: Nja

Vilken hand håller du gaffeln i: vanster om jag haller i en kniv ocksa, annars hoger (javla fraga)

Gillar du att sjunga: Jag sjunger hellre an bra! (battre an garna som Erik sager)

Anser du att du är stark: Jag orkar lyfta Millie upp for trappan, sa ja!

Använder du knark: Nej

Kaffe, te eller inget: KAFFE!

Vad använder du för skor just nu: Ballerinaskor fran Penneys

Favoritfärg på kläder: Gron




Senaste person som du:

Pratade med: Carmel

Gick på stan med: Malin

Kramade: Hannah

Kysste/hånglade med: Patrick

Skällde på: Ingen aning




Senaste:

Låt du hörde: Motherlove

Film du såg: The mexican

Mat du åt: Revbensspjall och pommes frites

Kram: I lordags

Kyss: For lange sen.. April?

Sex: Samma gang

Resa: In till Dublin idag :P



Favorit:

Låt just nu: Let me sign

Ämne: Svenska

Plagg: Min jacka!

Skor: Snygga klackar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0