Damdidam

Imorgon ar det avbrottet.. Imorgon aker Claudia.. och jag ska ta over allt.. Connie har satt sig lite pa tvaren idag, men det ska nog ga bra anda.. Ethan ar lika jobbig som vanligt.. men idag var vi i ett kopcenter.. och sa lange han inte fattade att Carmel hade gatt darifran gick det bra.. Han var hur nojd som helst.. Sa sa lange han inte ser att det bara ar jag sa ar det nog lugnt.. det kommer att fa bli manga promenader nu i borjan.

Jag gar runt och kanner mig lite ensam.. jag vet inte riktigt varfor. Jag kanner mig liksom hemma i familjen, och jag ar inte ledsen pa nagot satt.. men det vore skont att ha nagon har.. nagon jag kunde umgas med ordentligt.. men det ar nog svart att hitta.

Tva veckor har jag varit har imorgon.. det kanns sa mycket langre.. det kanns som att jag har varit har hur lange som helst.. Jag antar att det kommer kannas battre om nagra veckor nar jag har kommit in i lite rutiner.. men det kanns som sa langa dagar nu..

47 dagar kvar...

Lay where you laying. Don't make a sound.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0