R.I.P Selma

Har jag blivit helt kanslokall har? Jag fick precis reda pa att min alskade vovve har blivit avlivad.. och jag fallde en tar eller tva och sen var det over.. Det ar jattesorgligt att hon ar borta.. och det ar klart att jag kommer att sakna henne, men det var vantat. Jag sa hejda till henne nar jag akte.. for jag visste att hon var dalig.. det var bara en tidsfraga. Alskade Selma.

Mamma och pappa skickade Becka att beratta det. De ar radda for att jag ska bli helt knackt och aka hem. Ingen risk. Jag trivs valdigt bra har.. och detta ar mitt aventyr. jag vill inte missa det bara for att sitta hemma i sverige.. No way!

Jag orkar inte skriva mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0