Sadar ja..

Nu sitter jag har igen. Asa tjatar om att jag ska skriva i min blogg. Sa det ska jag gora ocksa.. Jag kommer nog att beskriva mina dagar och sa pa resdagboken, och sen skriva lite mer kanslor och tankar och sa har.. om det inte passar sa far ni sluta lasa..

Idag har gatt mycket battre.. jag har matt mycket battre.. Igar var jag tarogd mest hela tiden och alla kandes valdigt langt bort, men idag kanns allt har lite mer verkligt vilket ar bra. Jag har ocksa kommit narmare folket idag, sa det kan vara det som gor att det kanns battre.

Dagarna innan jag akte ar fortfarande lite som en dimma for mig. Det kan dels bero pa att jag hade noll energi kvar efter den galna magsjukan jag hade (spydde nastan oavbrutet i 21h) eller sa beror det pa att allt bara kandes sa jalva konstigt. Natten till mandag brot jag ihop helt. Jag fick Asa att ringa mig och vi satt bara och grat i 40 min i telefonen. Det var forst da jag fattade att jag skulle aka (smart Bella, ett dygn innan!) Nar hon sen kom till mig pa mandagen brot jag ihop igen. Det var verkligen helt galet. Jag visste inte att hon skulle komma, sa det var en underbar overraskning. Det var nog det basta som kunde handa. Detta att jag aker har bara visat hur mycket vi betyder for varandra.. och jag kan arligt saga att hon ar min andra halft, min battre halft. Hon ar mitt livs karlek. Det enda som gor att vi inte gifter oss ar att vi inte ar lesbiska tyvarr...

Jag - Asa, nar ska vi gifta oss?
Asa - Alltsa, jag ar inte attraherad av dig.

Bitch!

Nu hoppas jag att barnen har somnat snart sa att jag och mamman kan kolla pa grey's anatomy som jag hoppas att det ar ikvall.. jag horde mummel om det, och mamma alskar det tydligen. Bra med likasinnade manniskor..

Som sagt.. kallamigbella pa resdagboken om ni vill veta mer om sjalva resan.

Ta ta for now!

Kommentarer
Postat av: Asa

du och jag mot världen

2009-03-13 @ 23:21:32
URL: http://annasarahjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0