Sex on fire!

Jag maste bara borja med.. min nya favoritlat.. Sex on fire med Kings of Leon.. Jag alskar den.. hans rost ar sa sexig.. och hela laten ar bara underbar! Josses alltsa.. jag har lyssnat pa den hela dagen (alltsa fran 18, nar jag gick upp) 

http://www.youtube.com/watch?v=HHhhcKxflMY

"Lay where you're laying
Don't make a sound
I know they're watching
They're watching

All the commotion
the kiddie like play
Has people talking
Talking

You
Your sex is on fire

The dark of the alley
The break of the day
The head while I'm driving
I'm driving

Soft lips are open
Knuckles are pale
Feels like you're dying
You're dying

You
Your sex is on fire
Consumed
With what's to transpire

Hot as a fever
Rattling bones
I can just taste it
Taste it

If it's not forever
If it's just tonight
Oh it's still the greatest
The greatest
The greatest

You
Your sex is on fire
You
Your sex is on fire
Consumed
With what's to transpire
And You
Your sex is on fire
Consumed
With what's to transpire"


Love, love, love it!.. Skit samma.. en bra lat iaf.. mums!

Utgangen igar var bra.. men inte sa bra som jag hade hoppats pa.. Det kandes inte riktigt bra.. Jag saknar Asa och Amanda nar jag tanker pa det.. Jag vill ha mina tjejer att ga ut med! De ar det enda ratta ffs!

Idag ar hela huset kallt, och jag har ingen aning om hur jag ska fa pa varmen for de har nagot javla konstigt system har i huset.. jag fattar nada.. Det ar iaf javligt kyligt.. min nasa ar sadar kall ni vet sa att man stor sig pa det.. Jag far ga och lagga mig snart..

Sen tycker jag lite synd om mig sjalv.. Jag har jatteont i ryggen och armen for att Ethan vagrade vara ur mina armar i torsdags och i fredags.. Och tro inte att han tycker om mig for det.. han skriker bara lite mindre nar jag maste bara honom.. Han kommer nog att bli det svaraste har..

Asa.. ar du nojd nu?

Kommentarer
Postat av: Asa

Thank you baby! =)

2009-03-22 @ 13:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0