Sista hela veckan i Sweden.

Ja jösses.. vad ska man säga. jag jobbade sista dagen i torsdags, så inget mer releasy för min del (på ett tag iaf). Det känns lite sorgligt nästan.. kommer att sakna arbetskamraterna och min snygga coach.. men vad fasen.. får hitta en lika snygg på irland.

I helgen var det opv.. jävlar vad jag inte vill arrangera det igen! helt sjukt var det. Panik var väl ordet som ekade hela kvällen. Men det gick faktiskt bra till slut..  Tack vare alla funktionärer.. shit vad de behövdes..

Efter opv var utgång planerad. Jag var så trött så att jag grät på vägen hem.. men jag sov i 40 min och sen började jag stressduscha och göra iordning mig.. det blev en toppenkväll till slut och när jag stupade i säng kl 3 var jag riktigt nöjd med helgen.

Igår flötade jag med amanda och asa.. vi åkte till max och donken. Sen hamnade vi på maxi där det blev lite shopping (helt sjukt att shoppa där, men det går :P)

Idag har jag och Asa bränt pengar. (hon lite mer än jag).. För min del blev det en jacka och två par jeans.. jag gillart!

Imorgon åker jag till linköping till syskonen och Lisen.. ska bli riktigt kul!

Jag saknar Kreta!


Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Asabasa lingontrasa

Balle Gaystjärt, jag älskar dig

2009-03-02 @ 22:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0