Jag har trakigt

8SAKER OM DIG SJÄLV
Är du singel?
ja
Är du lycklig? ganska
Är du uttråkad? Japp
Är du ledsen? nej
Är du italienare? nej
Är du från irland? nej, men pa.

8 SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej
Har du någon gång blivit sårad? ja
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? japp
Har du kysst någon under de två senaste veckorna? nej
Har du haft en hemlig beundrare? inte vad jag vet
Tycker du om någon? Inte just nu
Vill du gifta dej när du blir stor? Kanske

TVÅ ALTERNATIV
Hår eller ögon?
Ah.. bada!
Katt eller hund? Hund!
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga"? Fa basta vanner. Men garna manga ocksa :)
Tv eller internet? Internet
Coca-Cola eller Pepsi? don't care
Utekväll eller romantisk hemmakväll? Utekvall
Pengar eller lycka?  Lycka
Dag eller natt? natt
Msn eller mobil? mobil
 
TIO "HAR DU NÅNSIN..."
Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
Ja
Brutit ett ben? nej
Gjort nåt du ångrar? mycket
Hoppat Bungee Jump? nej
Ljugit för någon du tycker om? Ja. for att skydda oss
Ätit en hel tårta? Nepp
Gjort bort dig offentligt? Ja
Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? ja
Gråtit när ett husdjur dött? ja
Velat försvinna? Ja 

SENASTE
Telefonsamtalet du gjorde?
hm.. Amanda tror jag
Telefonsamtalet du fick? Carmel
Personen du var med? Familjen Cassidy
Roligaste grejen som hänt? Elins prat med taxichafforen i torsdags
Personen du smsade: Asa
Du skrev till på msn? Asa
Du kommenterade? Annies foto :P
Du kramade? Connie
Du pussade? Ethan
Du slog? Ingen aning.. jag ar sa lugn utav mig.
Du sa, "jag hatar dig" till ? Connie :P
Du sa, "jag älskar dig" till ? Asa








Kommentarer
Postat av: Asa

Jag älskar dig

2009-05-07 @ 17:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0