Allt går i cirklar.

Ibland är det kul att se hur historien upprepar sig. Från min blogg 2008-11-05:

"I våras var det "jag vill inte vara osams med dig" och "jag vill inte förlora dig som vän" som gällde. Då var det så jävla viktigt.

Saker ändras.
"

Sms från 1/4-2011: "Försvinn inte ur mitt liv"

Och nu är det ignore ignore ignore. Vi har nog aldrig gått såhär länge utan att prata med varandra. Men jag tänker ta första steget. Han behandlade mig som skit, jag tänker inte krypa tillbaka en gång till. Jag måste lära mig någon gång.
tycker bara att det är fjantigt att första gången jag faktiskt säger vad jag tycker och sätter ner foten så vågar han inte snacka med mig sen. Vet inte om han känner sig skyldig eller om han bara är feg. Jag bryr mig faktiskt inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0